UWAGA!
Dla lekarzy istnieje możliwość uzyskania bezpłatnego fee poprzez firmy partnerskie. Prosimy o kontaktowanie się z lokalnymi przedstawicielami firm partnerskich.
Przed zarejestrowaniem się prosimy o zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa.
Aby wyświetlić formularz rejestracyjny, skorzystaj z poniższego przycisku:
Jeśli jesteś zainteresowany opcjami dodatkowo płatnymi – noclegiem lub uczestnictwem w spotkaniu MEET TOGETHER naciśnij poniższy przycisk:
Opłaty
Opłata zależy od zajęć, w których chcesz uczestniczyć
Podane ceny to ceny brutto, zawierają VAT 23%.
Koszt | |||
---|---|---|---|
Rodzaj uczestnictwa | stacjonarnie | tylko online | |
|
700 zł | 300 zł | |
|
100 zł | 50 zł | |
|
70 zł | 30 zł |
* Zakup Panelu Lekarskiego zawiera w sobie dostęp do Panelu Elektrokardiologów, Panelu Pielęgniarskiego oraz Konferencji Telemedycyna
** Zakup Panelu Elektroradiologów zawiera w sobie dostęp do Panelu Pielęgniarskiego oraz Konferencji Telemedycyna
*** Zakup Panelu Pielęgniarskiego zawiera w sobie dostęp do Konferencji Telemedycyna
Podstawowa opłata rejestracyjna Uczestnika Konferencji – udział stacjonarny, obejmuje:
- identyfikator i materiały konferencyjne,
- udział w sesjach naukowych,
- przerwy kawowe, lunch,
- wstęp na wystawę medyczną (w przypadku studentów i pielęgniarek nie posiadających prawa do wystawiania recept ograniczony jedynie do części wystawy nie zawierającej reklamy leków recepturowych)
- elektroniczny certyfikat uczestnictwa w wybranych panelach zajęć,
- dostęp do Platformy Cyfrowej i wszystkie opcje uczestnictwa online
W ramach opłaty rejestracyjnej Uczestnik otrzymuje dostęp do platformy Cyfrowej obejmujący:
- możliwość oglądania transmisji live zgodnie z wybraną opcją udziału,
- możliwość interaktywnego udziału – zadawania pytań w trakcie transmisji live,
- elektroniczny certyfikat uczestnictwa w wybranych panelach zajęć,
- dostęp do wystaw wirtualnych,
- 12 miesięczny dostęp do zarchiwizowanych materiałów (wykładów i materiałów Partnerów).
Opcje dodatkowo płatne
- możliwość wykupienia noclegu,
- możliwość uczestnictwa w spotkaniu Meet Together.
Realizacja Płatności
Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji na konferencję, używając bramki płatniczej iMoje (w podsumowaniu rejestracji) lub przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego:
Bank: | ING Bank Śląski |
Nr konta: | 21 1050 1214 1000 0023 2583 2653 |
Tytuł wpłaty: | należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: “SJE2023” |
Adres Biura Organizacyjnego właściciela konta: | Fundacja “Elektrokardiologia-Ochojec” , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, POLSKA |
Warunki rezygnacji i zwrotu wniesionej opłaty
- W związku, z tym, że Organizator nie przewiduje 100% zwrotów płatności prosimy o przemyślane dokonywanie wpłat.
- Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizatora. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
Data otrzymania rezygnacji/wniosku Zwracana kwota do dnia 15.10.2023 r. 50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem po 15.10.2023r. Opłata nie podlega zwrotowi - Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. W przypadku wystawionych faktur VAT, do 14 dni po otrzymaniu przez Biuro Organizatora podpisanej kopii faktury korygującej.
- W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Konferencji opłata rejestracyjna nie jest zwracana a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.
Ważne linki
Regulamin uczestnictwa
Klauzula Informacyjna RODO
Polityka prywatności